КАК РАБОТИ?
ЗА ФИРМИ

Monetryx.bg позволява на фирмите от страната не само да изпълнят изискванията на законите, свързани със собствеността, управлението и достъпа до информация за фирми, регистрирани като Дружества с променлив капитал, АД или ООД, но и пряко да управляват възлови процеси, като: поддържане на актуална Книга на съдружниците, осигуряването на контролиран достъп до нея, издаването на нови акции, опции или конвертируеми инструменти, ESOP и VSOP програми, вестинг планове, прехвърляне на дялове и анализ на сценарии.
Свържете се с нас за регистрация. След приемане на условята за участие в платформата, вие ще получите достъп до Monetryx.bg, където ще въведете или пренесете актуалната информация за компанията си, ще продължите да надграждате като използвате интегрираните процеси за управление и документация и ще получите достъп до допълнителните услуги, които предлагаме във връзка с регистрация, верификация на данни, издаване и прехвърляне на собственост.
Всеки екран или процес на платформата е придружен от детайлни описания и напътствия. Ние ще ви помогнем да започнете и ще сме винаги насреща за консултации или техническа подръжка.
Управлението на документацията и собствеността са необходими за спазване на изискванията на законите, но това може да е само първата стъпка за вас в Monetryx. Платформата е на ваше разположение да откриете и да се свържете с други участници в българската общност на стартъпи и организации свързани с тях. Тя ви предоставя и възможността да влезете и в международните ни общности чрез глобалния ни сайт Monetryx.com.
ЗА СЪДРУЖНИЦИ
Monetryx.bg дава възможност на съдружниците в дадена фирма да имат директен достъп в реално време до дяловете и другите ценни книжа, които притежават. Чрез нашата платформа можете лесно да проверите броя акции или опции на ваше име, датата на следващия вестинг пакет, статуса на ценните книжа, както и делът ви във фирмата, пазарната стойност на книжата и броя гласове. Платформата ви позволява също така да получите директен достъп до Книгата на съдружниците във фирмата, както се предвижда в закона за Дружества с променлив капитал (ДПК).
За тези от вас, свързани с повече от една фирма, Монетрикс представя в удобен формат всички позиции, нагледно подредени по компания и вид собственост в нея, с възможност за проверка на свързаните с тях детайли и заявка за прехвърляне или преобразуване на ценните книжа. Това е особено удобно за бизнес ангелите, които могат да използват Монетрикс за управление на инвестиционния си портфейл.
Монетрикс е също така чудесно позициониран да бъде пособие за откриване на интересни стартъп компании на платформата и възможности за инвестиране чрез пряк контакт със собствениците или crowdfunding. Ние работим усилено да създадем нови функционалности на платформата. Очаквайте повече подробности по тези въпроси в скоро време.
ЗА РИСКОВИ ФОНДОВЕ
Monetryx.bg предоставя на фондовете за рискови инвестиции възможността да получат директен достъп до данни, свързани с дяловото им участие в портфейлните компании. Верифицирана информация и автоматично генериране на справки и анализи пестят време и усилия, подобряват комуникацията с инвеститорите и подпомагат вземането на аргументирани управленски решения.
Когато портфейлните ви компании използват Monetryx за администрация на ценните си книжа, вашият фонд може да получи детайлна информация в реално време за инвестициите си. С наша помощ можете да конфигурирате всякакви месечни, годишни или друг вид документи, форматирани по начин, който да улесни процесите на анализ или отчетната дейност на фонда. Нашата услуга Верификация на собствеността ще ви даде допълнителна увереност в точността на данните, с които разполагате.
Monetryx ще бъде ваш партньор в разработването на информционни решения за инвестиционния ви портфейл, както и допълнителен ресурс за управлението на компаниите в него.
ЗА АДВОКАТСКИ ДРУЖЕСТВА
За адвокатските дружества в България, Monetryx предлага набор от процеси, позволяващи автоматизация, по-добра организация и по-висока ефективност при извършването на дейности, свързани със собствеността, вземането и документирането на управленски решения на фирмите клиенти.
Ако вашата дейност е свързана с издаването и прехвърлянето на ценни книжа, като различни видове акции, опции, или конвертируеми инструменти, ние имаме готови решения, които ще улеснят работата ви. Вашите клиенти се интересуват от ESOP или VSOP програми? При нас създаването и следването им е лесно и ефективно. Ние предлагаме и процеси, свързани с провеждането на Общи събрания на акционерите и документирането на решения на Управителния съвет на фирмата. Платформата Monetryx ви позволява и контролиран достъп до информация на всички страни, участващи във всеки от тези процеси.
Нашата платформа е създадена с активното участие на адвокати, разбиращи нуждите на своите колеги и подобренията, които платформата прави възможни. Свържете се с нас за повече информация.